21 Şubat 2013 Perşembe

Hamdolsun


“İnanmak başarmanın yarısıdır.” diye bir söz vardır. Başaramıyorum diyenler öncelikle samimi manada inanıyorlar mı öncelikle bunu bir gözden geçirsinler. Sonra da azim ve gayretle çalışsınlar. Bizler sebebini işleyeceğiz ondan sonra Allah’a tevekkül edeceğiz ve kadere razı olacağız.
Bundan 7 sene önce imam hatip okurken kendi rotamı belirledim ve “Ben bunu başaracağım inşaallah” dedim kendi kendime. Bir de üstelik imam hatiplerin önünde katsayı engeli olmasına rağmen. Azimle o gün bugündür neredeyse durmadan çalıştım, çalıştım ve yine çalıştım. Yani sebebini işledim. Rabbim de lütfetti.
Bugün artık hem bir Anadolu İmam Hatipliyim ve hem de İnşaat Mühendisiyim, hamdolsun. Bundan sonra meslek hayatımda insanlara en güzel bir şekilde faydalı olmaya çalışacağım biiznillah.
Başta ailem olmak üzere ve üzerimde emeği olan dostlarımdan Allah razı olsun.
Güneş olamam belki ama gökteki en parlak yıldız olma yolunda çalışmaya devam edeceğim inşallah.  Rabbim yar ve yardımcımız olsun.
Selametle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder